قابل توجه مدیران پروژه های ساختمانی

ضمن سلام و آرزوی موفقیت های بیشتر

حتما در طول تجربیات ارزشمند خود  تامین نیروی انسانی کارآمد جهت تصدی امور دفتر فنی کارگاه های تحت امر  یکی از مهمترین چالش های فکری شما بوده است .

امری که با دو حالت معمول برطرف می گردد اول استفاده از نیروهایی که قبلا با شما کار کرده اند و با مدل مدیریتی و پرستیژ درخواست های شما آشناترند که این روش به نظر محاسن و بازخورد مناسب تری دارد اما به طبع مشکلاتی نیز در کنار خود به همراه دارد که اعم آن محدودیت نیروهای آشنا که در مواقع افزایش تعداد کارگاه ها حسابی اعصاب آدم را خورد می کند .همچنین محدودیت های پرسنل آشنا برای کار در مناطق مورد نظر شما یکی دیگر از معایب این سیستم میباشد .و مشکل دیگر محدودیت دانش و تخصص و کارکرد مشخص و ثابت افراد می باشد به عنوان مثال در یک کارگاه شما به نیرویی با خصوصیات جنگندگی و شلوغ کار نیاز دارید و بلعکس در کارگاه دیگر سیاست شما تامین حد اکثر منافع خود از طریق برقراری آرامش است .

روش دوم تامین نیرو از طریق جذب داوطلبان با استفاده از روشهای گوناگون از جمله آگهی در روزنامه می باشد از معایب این سیستم هم می توان به  زمان بر بودن فرایند مصاحبه و شخص مصاحبه گر و اعمال سلایق بخش های دیگر شرکت ، عدم همزمانی بیکاری افراد دارای صلاحیت بیشتر با زمان درخواست شما نیز باعث می شود شما از بین افراد محدودی که مراجعه کرده اند انتخاب خود را انجام دهید پس لزوما بهترین فرد استخدام شده بهترین فرد متناسب با نیاز شما نیست .و بحث بعدی در خصوص شخصیت کاری و دانش و تجربه تخصصی فرد مصاحبه شونده میباشد که طبق هیچ استانداردی نمی توان تجربه برداشت شده فرد از کارگاههای قبلیش را سنجید .

پیشنهاد تدبیر تهران

در دوره متکی به تحولات سریع در امر تکنولوژی مدیرانی که بتوانند با هزینه های کمتر نتایج درخشان تری را به ثمر رسانند قطعا باقی ماندن خود و مجموعه تحت امرشان را تضمین می نمایند .

گروه تدبیر تهران در راستای استاندارد کردن فعالیت های دفتر فنی کارگاه و برگذاری دوره های آموزشی برای نیروهای خود نقش تامین کننده پرسنل دفتر فنی پروژه ها را به عهده می گیرد و با عقد قرارداد های متنوع متناسب با نیازهای شما نیروهای مقیم و غیر مقیم را به شما معرفی می نماید . و در جلسات ضروری مدیران گروه با تجربیات بیش از ده سال همراه شما هستند و برای امور روزمره تا مسایل مهم و استراتژیک از طیف متنوع پرسنل خود استفاده میکند .

منفعت شما آسودگی خاطر از بابت کلیه امور فنی کارگاه ، تامین حداکثری منافع قانونی و قراردادی شما و حذف سربارهای عمومی اعم از بیمه و مالیات بر حقوق و سایر هزینه هایی که ناشی از استخدام مستقیم نیروی انسانی می باشد مثلا رئیس فنی کارگاه شما به هر دلیل شخصی قبل از اتمام پروژه ( تحویل موقت و قطعی )شما را ترک نماید .یا از زمان پایان عملیات اجرایی پروژه شما تا تهیه و ارائه صورت وضعیت قطعی و دفاع از آن پرداخت حقوق پرسنل فنی معمولا دشوار است چون شما عملا دریافت ماهانه از کارفرما ندارید .

بنابرین به عنوان یک پیشنهاد کلیه امور دفتر فنی کارگاه خود را به    گروه تدبیر تهران به عنوان یکی از بزرگ ترین گروه های عرضه کننده خدمات فنی در سطح کشور بسپارید .

در خواست ها و سوالات خود را از طریق منوی تماس با ما منعکس نمایید .